כתיבה שיווקית 

כתיבה שיווקית הפכה לכתיבה הרווחת ברשת האינטרנט. יותר ויותר בעלי עסקים באינטרנט המנהלים אתר אחד ואפילו יותר מחליטים לפרסם תכנים שיווקיים מקוריים משל עצמם, על מנת לחזק את מערך השיווק שלהם. אז למה דווקא כתיבה שיווקית היא הכתיבה הנפוצה והמבוקשת ביותר באינטרנט? לשאלה זו ישנן כמה וכמה תשובות.
 
כתיבה שיווקית – כי הגולש צמא לתוכן
תכנים הם מצרך יקר באינטרנט. כל אתר יכול להעניק שירותים, למשוך גולשים, ולהחזיק ברמת פופולאריות מסוימת. אך על מנת להשיג תעבורה גבוהה באתר שתישאר לאורך זמן, על האתר לדאוג לתכנים מעניינים. כתיבה שיווקית היא כתיבה שיוצרת עניין, ומסקרנת את הגולשים. באופן טבעי, גולשים יעדיפו לקרוא תכנים אלו מעל פני תכנים בנושאים אחרים. כותבים מנוסים בכתיבה שיווקית מפיקים מדי יום מבחר של טקסטים, מתוך כשרון רב, יצירתיות ויכולת גבוהה לשיווק. והגולשים – מקליקים, קוראים ונהנים.
 
כתיבה שיווקית – כי זה פשוט
כתיבה שיווקית שמה לעצמה מטרת על חשובה והיא פשוטה וברורה – לשווק. כתיבה שיווקית הביאה רוח חדשה לעולם השיווק, ומתפקדת כיום ככלי שיווקי מוצלח ואפקטיבי. תקציב השיווק הממוצע של המאה שעברה עמד על מאות אלפי שקלים, ובמקרים מסוימים, חצה את גבולות המיליון. אנשי שיווק היו עובדים ימים כלילות על מנת להגדיל מכירות, לחזק תדמית מותגים ולהחדיר מוצרים חדשים לשוק. היום, באמצעות כתיבה שיווקית, שיווק לא חייב להיות "ביג דיל". תכנים שיווקיים נכתבים תוך זמן קצר על ידי כותבים מקצועיים. תוך זה קצר עם מתפרסמים באינטרנט, בעלות סבירה לכותבי התוכן ולאתר בו הם מופיעים. כתיבה שיווקית חוסכת לכל משווק זמן וכסף יקר. כתיבה שיווקית הפכה לדרך פשוטה ונוחה לשיווק בעשור האחרון, ובצדק.
 
כתיבה שיווקית – כי יש קהל יעד
חלק גדול מן המוצרים של בתי עסק קטנים אינם זוכים לשיווק דרך המדיומים המקובלים, ולא מגיעים אל הלקוחות שלהם בפריסה נרחבת. כתוצאה מכך עסקים אלו מאבדים נתחים מקהל היעד שלהם. כתיבה שיווקית, אשר תכניה זוכים לחשיפה נרחבת באינטרנט, מספרים לכל הגולשים, מכל מהגזרים, העדות, הגילאים והמקומות בארץ, אודות מוצרים שאין הם מכירים. במיוחד מועילה כתיבה שיווקית עבור מוצרים פחות מוכרים, אשר מיוצרים בבתי עסק קטנים. בעלות מינימאלית יוכלו בעלי העסקים הקטנים לשווק באינטרנט, לפרסם תכני כתיבה שיווקית איכותיים, ולהצליח.